اندام متناسب
سایز نوشته:
رنگ نوشته:

داشتن اندام متناسب مانند مدل‌ها دور از دسترس نیست. در این جا چند راهنمایی برای زنان برای رسیدن به اندام رویای خود ارائه شده است. یاد بگیرید که چگونه ورزش کنید، انگیزه بگیرید و پیشرفت خود را دنبال کنید.

پس شما آن هیکل لاغر را که روی جلد مجلات تناسب اندام می‌بینید، می‌خواهید؟

چه هدف‌تان افزایش وزن باشد یا از دست دادن چربی، ایجاد ماهیچه برای تبدیل بدن به یک اندام متناسب کلید مهمی است.

خوشبختانه بسیاری از ما می‌دانیم که افسانه زنان با وزنه زدن، بزرگ و مردانه می‌شوند، وزنه فقط یک افسانه بوده است. به جای تبدیل زنان به بدنی بزرگ، ماهیچه‌های لاغر و متناسب را ایجاد می‌کند. می‌تواند بدن شما را از نرم و شل به سفت و محکم تبدیل کند. کدام زن این را نمی‌خواهد؟

ایجاد ماهیچه همیشه کار آسانی نیست، به ویژه برای زنان. اگر واقعاً می‌خواهید بدنی قوی و عضلانی داشته باشید که دیگران به آن رشک بورزند، باید برای مدت طولانی تلاش کنید. برای آن‌هایی که در مورد به دست آوردن ماهیچه‌ها جدی هستند،

در اینجا برخی از نکاتی که به شما کمک می‌کند تا ماهیچه ایجاد کنید را مطرح می‌کنیم.

بیش از حد تمرینات هوازی انجام ندهید.

خانم‌ها اغلب ورزش هواز را مرکز روتین ورزش خود قرار می‌دهند. اگر چربی اضافه برای از دست دادن ندارید، می‌توانید ورزش هوازی را کاملاً از برنامه ورزشی خود حذف کنید و یا به ۱ الی ۲ بار در هفته کاهش دهید.

ورزش هوازی

بیشتر غذا بخورید.

یک اشتباه دیگر که زنان برای به دست آوردن ماهیچه انجام می‌دهند این است که به اندازه کافی غذا نمی‌خورند.

برای اینکه ماهیچه به دست آورید، باید کالری بیشتری نسبت به سوزاندن آن مصرف کنید.

علاوه بر گوشت گوساله، مرغ، بوقلمون و تخم‌مرغ، مکمل‌های پروتئینی یک راه برای کمک به جبران نیازهای کالری و پروتئین شما در طول روز است.

وزنه‌های سنگین‌تری بزنید.

بلند کردن وزنه سنگین و قوی بودن احساس فوق‌العاده‌ای است.

ابتدا بر روی قوی شدن تمرکز کنید و سعی کنید که وزن بیشتری به آن اضافه کنید.

از بلند کردن وزنه سنگین نترسید! شما ممکن است از اینکه واقعاً چقدر قوی هستید شگفت‌زده شوید.

یک مجله برای تمرین داشته باشید.

این یک جز حیاتی است که اغلب نادیده گرفته می‌شود. به جای رفتن به سالن ورزش و انجام کارهای تصادفی و یا هر چیزی که آن روز احساس می‌کنید، بهتر است با یک برنامه پیش بروید.

تمرینات خود را انجام دهید، وزنه بزنید و بارها تکرار کنید و بین ست‌ها زمان استراحت داشته باشید تا بتوانید این کار را از هفته تا هفته بهبود دهید.

در این صورت پیشرفت خود برای رسیدن به اندام متناسب را احساس خواهید کرد.

تمرین با شور و هیجان

بسیاری از زنان در مورد تمرین با قدرت و هیجان چیزی نمی‌دانند.

بنابراین آن‌ها هرگز نتیجه مطلوب را در تمرینات را به دست نمی‌آورند.

زمانی که ورزش می‌کنید، باید شدیداً متمرکز باشید؛ تنها انجام حرکات کافی نیست.

بر روی عضله‌ای که کار می‌کنید، تمرکز بکنید. بر روی آن حرکت فکر کنید. حواستان را جمع کنید. نفس بکشید. زور بزنید. هر حرکت را بشمارید.

عکس پیشرفت بگیرید

گاهی اوقات به سختی می‌توان دید که بدن شما هر روز در حال تغییر است.

گرفتن عکس در هر چند ماه یکی از بهترین روش‌ها برای دیدن نحوه تغییر بدن شما است.

ارزیابی و اندازه‌گیری وزن یک روش برای پی‌گیری نتایج است، اما عکس‌ها داستان واقعی را بیان می‌کنند.

عکس پیشرفت

طرز فکر درست داشته باشید.

در یک شب به نتیجه نخواهید رسید و ممکن است زمانی وجود داشته باشد که احساس کنید که هیچ پیشرفتی در کار نیست. سعی کنید دلسرد نشوید. ممکن است سال‌ها طول بکشد تا هیکل شما را تغییر دهد، پس تسلیم نشوید.

اگر هر چیز درست را به طور پیوسته انجام دهید، نتایج حاصل خواهد شد.

صبور باشید، به روند اعتماد کنید و فراموش نکنید که از مسیر لذت ببرید تا به اندام متناسب برسید.

بیشتر بخوانید:
برچسب ها:
, , , , , , , , ,

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *